Het kerkblad is naast deze website een belangrijke nieuwsgaring en bindmiddel van onze gemeente. In het weekend voor de eerste zondag van elke maand verschijnt er een nieuwe uitgave met altijd een actuele foto van het kerkgebouw op de voorkant. In het kerkblad staat onder andere de agenda van de erediensten, een vaste rubriek "vanuit de studeerkamer", een meditatie, nieuws vanuit de gemeente, nieuws van het bestuur, verantwoording van de financiën en ook bijvoorbeeld eens een  gedicht of door u zelf ingeleverde   kopie  met   betrekking    tot    het   kerkelijk   leven.

Hieronder kunt u enkele pagina's lezen uit het laatst uitgegeven kerkblad. Wilt u het volledige kerkblad maandelijks thuis in uw brievenbus ontvangen of heeft u kopie voor het nieuwe kerkblad, neem dan contact op met de redactie via:  <kerkblad@jeruel.nl>